Om e-smart

E-smart är en utbildning för pedagoger verksamma i Nacka kommun. Syftet med utbildningen är att få in IT som ett naturligt verktyg i undervisningen.
E som i e-learning, e som i effektivitet, e som i energi.
E som i elev!

Här bloggar deltagarna om sina erövringar i klassrummet.


söndag 1 mars 2009

Det närmar sig...

Hoppas att ni alla haft ett skönt sportlov. Nu börjar det närma sig. Snart är vi klara med denna kurs och springer ut som ännu mer e-smarta lärare än vi var tidigare. Jag känner mig verkligen nöjd med det arbete jag valde att göra med min klass. Wikisen har gett mersmak på många sätt. Det ska bli kul att dra igång SkolpotalN till hösten och då använda sig av det vi lärt oss här. Ser fram emot seminariet på tisdag. Det ska bli spännande att se vad ni andra i min grupp har gjort.

Anna BB

Inga kommentarer: